Måndag 21/5

Godmiddag! Det har gått rätt bra första dygnet som icke-kolhydratätare. De enda kolhydrater jag äter är isåfall frukt, och har lite mjölk i te/kaffe. Men pasta, ris, potatis & bröd skippar jag helt! Likaså godis, chips, bakverk och söta drycker. Saknar inte godiset och så nå mycket, utan främst bröd och energidricka. Hallelujah. Sen att mamma har köpt hem skorpor gör inte saken lättare, he-he. Så min diet går ut på att käka runt 1000 kalorier om dagen, och skippa alla kolhydrater förutom frukt.

Såhär har min dag sett ut hittils.
Frukost: Bananpannkaka (banan + ägg) & mixade hallon, ett litet glas juice & té.
Lunch: 2 kycklingklubbor med sallad och vatten.
Mellanmål: 1 banan och 10 jordgubbar.


Kommentarer
Postat av: Lisa Sis

Det som är synd med low carb diet är att man inte får äta frukt eftersom det innehåller helt sjuka mängder kolisar. :( Om du skippar frukten och äter ägg, kött, keso osv istället kommer du då häpnadsväckande resultat. :)

2012-05-22 @ 17:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0