Introduktionsmöte & Brända Bocken

Var somsagt på Introduktionsmöte idag på Leaf där vi sommarvikarier fick en massa papper, information & en rundvandring i fabriken. Jag kommer få jobba 3-skift, alltså förmiddag, eftermiddag och nätter. Ibland även långdagar/nätter, alltså 11-12 timmar åt gången. Det ska bli spännande! :] Kommer inte direkt dö av lukten heller.. hallå, jag kommer ju jobba på en fabrik som tillverkar godis?

Efteråt drog jag till stan och mötte upp Linda, Malin, Johanna & Emily. Vi gick till Brända Bocken där vi åt nachos, pratade ihjäl oss & drack lite. Vi satt där tills de stängde, sen tog vi en cheese på donken. Mysig kväll. När jag kom hem fyllde jag i pappren sen kollade jag på Big Brother. Nu, läggdags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0