I'll always remember you

Dagens klädsel: Byxor & linne med skinnjacka, sen bytte jag till shorts
Dagens frisyr: Först utsläppt sen slarvigt uppsatt
Dagens bästa: Bra omdöme på praktiken, underbart väder, gjorde en fin & lyckad klassvideo, solade, shoppade, känslan av att vara ledig i 7 dagar, känslan av att jag börjar bli brun, känslan av att jag varit duktig och inte ätit bröd sen i lördags.. kan rabbla upp mycket idag för idag mår jag bra!
Dagens sämsta: Irritation på en viss sak.
Dagens vill-ha: Ännu brunare kropp. Pengar. Linus. Bröd. ENERGIDRICKA.
Dagens beroende: Min underbara ansiktskräm från Nivea!
Dagens saknad: Många av mina vänner. Linus. ♥
Dagens lättnad: Att vi har lyxskjuts till balen, wiho!
Dagens mat: Nån konstig stifado i skolan, också kyckling med curry hemma.
Dagens måste: Få. Bort. Mitt. Sug. Efter. Energidricka!
Dagens citat: "Efter regn kommer solsken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0