I hate myself for loving you



Lite update: Har praktik fortfarande, 20 dagar kvar till påsklovet då! Ja, haha. Flyttade fram påsklovet till slutet istället, kändes onödigt med en "brejk" redan andra veckan. Har det jättekul iallafall, roligt att få jobba med teater & funktionshindrade på samma gång! :)

Igår träffade jag Linus igen, vi kikade film & hade det mysigt som alltid! ♥ Inte träffat honom på över en vecka så det var verkligen efterlängtat. Idag efter praktiken var jag till Leaf på jobbintervju! Min allra första dessutom. Kändes som att det gick ganska bra, men man vet aldrig.. hoppas på sommarjobb iallafall, vill verkligen jobba och tjäna pengar i sommar så jag kan göra roliga saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0