Every breath that you take breaks my heart

Härligt väder idag, dock lite drygt att det blåste kallt ibland då man fick ta av sig/sätta på sig jackan hela tiden, haha. På praktiken hade jag min näst sista dag, så en kille där kommer inte vara med imorgon så han bjöd på tårta. Det var verkligen jättegulligt, så jag tog en pytteliten bit trots att jag inte får. Dock kändes det inte liksom: "Åååh vad jag har saknat detta!" så det var ju positivt? Är inte så jättemycket för tårtor ändå så, hade han bjudit på bröd och energidricka då jävlar haha.

Efteråt var jag på stan med Linda, vi lämnade in vägbeskrivningen till flaket och sen lade jag undan en väska till balen, så bild på den kommer imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0