En jävla lista då

Familj & Vänner

Vem av dina vänner vet mest om dig? Linda såklart
Vem av dina vänner står dig närmast? Linda ♥
Finns de någon av dina vänner du saknar tiden med? Ja!
Vem av dina vänner har du roligast med? När jag är med alla vänner samtidigt! :]
Vem i din familj står díg närmast? Jag vet inte riktigt..
Vem i din familj vet mest om dig? Det vet jag inte heller



Alkohol & Tobak

Snusar du? Nej!
Om inte, har du testat? Ja, en gång - värsta jag gjort.
Har du varit berusad? Ja.
Om inte, har du smakat? -
Har du rökt vattenpipa?
Ja!
Tar du droger? Nej!
Om inte, har du testat? Nej.
Dricker du mer eller mindre än 2 gånger i veckan? Mindre.
Hur många doser snus går de åt för dig på en vecka? Haha ingen alls!
Hur många paket cigaretter går det åt för dig på en vecka? Ingen alls här med!



Sex &Kärlek
Är du singel? Nej, förlovad!
Heter din pojk/flickvän? Linus.
Om du är singel, hur länge har du varit de? -

Hur länge har ni varit tillsammans? Oj, över 2,5 år
Tro du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek, men attraktion kanske..

Blir du lätt kär? Nej
Vem kysste du senast? Linus såklart.
Är du sån som visar kärlek offentligt (håller handen ute på stan osv.)? Ja, det är mysigt!
Hur gammal var du när du fick din första kyss? Riktiga? 15.
Har du varit otrogen någon gång? Aldrig!
Vilken kärleksfilm tycker du är bäst? Titanic, lätt. Och The Notebook.
Hur många har du strulat med? Inte många.
Elakaste sättet att göra slut på? Undvika en, sms eller telefon typ.
Är dina föräldrar fortfarande tillsammans? Nej!
Är du romantisk? Ibland maybe
När gav du någon rosor senast? Har bara gett till en person och det är Erik Segerstedt.. HAHA!!
Är du svartsjuk? Nja inte nu längre faktiskt, men har inget att vara svartis för nu heller så
Har du hållt på med din kompis pojkvän/flickvän? Skulle jag aldrig göra!
Vad faller du för utseendemässigt när det gäller killar/tjejer? Längd, snygga kläder, fina ögon och välstylat hår. Det är snyggt.
Har du haft sex den senaste månaden? Guess.
Har du kysst någon i regnet? Det har jag!
Umgås du med någon av dina ex? Nja, inte umgås men kan snacka med dem ibland.
Tar du ofta första steget? Ibland, ibland inte, beror på!
Har du upplevt kärlek vid första ögonkastet? Nähädu för sånt finns inte, man kan inte bli kär i utsidan liksom.. bara löjligt.




Fritid & Hälsa

Hur många gånger motionerar du i veckan? Varierar haha, när jag är ledig brukar jag gå långa powerwalks.. annars brukar jag ofta falla in på slappsidan haha.
Vilken sport håller du på med? Ingen!
Vad gör du helst på din fritid? Umgås med vänner/Linus, fikar, festar, gör videos, lyssnar/spelar musik, bloggar, kikar film osv. Beror på humör och ork.
Hur många gånger äter du skräp mat, som pizza, kina mat, sushi, kebab? Typ aldrig



Ljus & Lycka
När är du som gladast? När jag är med folk jag tycker om!
När är du som lyckligast? Samma som förra frågan.
När är du som mest nere? När allt går åt helvete, ångest eller sönderstressad.
När är du som mest ledsen? När något har hänt eller tänker tillbaka på dåliga minnen.
Är du lycklig nu? Jarå! Just nu rullar allt på som fasen! Förutom en grej..
Om inte, är du ledsen o nere nu? -


Skönhet
Är du nöjd med ditt utseénde? Nej, inte på långa vägar.
Hur lång är du? 165cm
Nöjd med din längd? Ja!
Hur mycket väger du? Gissa på den ni!
Är du nöjd med din vikt? Hade velat vägt lite mindre kanske
Vilken hårfärg har du? Ljusbrunt
Är du nöjd med ditt hår? Jadå! Men ska färga det sen i sommar till en HEELT annan färg hihi.. klura på den ni! Kan säga att jag haft så förr fast det var ett tag sen!
Vilken ögonfärg har du? Blåmelerade!
Är du nöjd med din ögonfärg? Nja vill helst ha en fast ögonfärg.
Har du piercing, isf hur många? Ja, 4 i öronen och en i näsan.
Har du tattuering, isf hur många? En tatuering, men det lär bli flera.
Vilken sko storlek ha du? 38
När tycker du att du är som sexigast? Kroppsmässigt på morgonen, är som smalast då haha

Äger ett par vita string? Ja
Har mer än 5 bh:ar: Ja!
Älskar killar som har magrutor: Älskar? Nej. Men det är ju inte direkt ett minus.
Har haft trekant: Nej har jag inte.
Har färgat håret minst 3 gånger: Ja!
Går inte ut utan smink: Jorå, men det är sällan.

Har någon gång spelat klädpoker: Haha nej
Strulat med en tjej: Japp!
Strippat inför en folksamling: Nej!
Tittat på en porrfilm: Ja!
Du studerar ofta din kropp i spegeln: Vem gör inte de?
Älskar att shoppa underkläder: Ja att shoppa överhuvudtaget är kul!
Du har någon gång föreställt dig själv ha sex med Brad Pitt: Haha? Nej!
Du har hånglat med över 15 killar på en kväll: Men nej!
Du älskar att prata om sex och killar: Haha jarå, med mina kompisar!
Har dåligt självförtroende: Ja, men bättrar på det som småningom.
Älskar att få uppmärksamhet: Beror alldeles på av vem, var & när!
Romantiska filmer är det bästa man kan se: Inte bästa, men det är bra jävla mysigt.
Du har solat solarium: Yes har jag!
Du har haft sex med mer än 10 olika killar: No!
Du bär alltid läppglans: Nej, det gör jag typ aldrig.
Du har provat droger: Har redan svarat? Och nej.
Du har svarat ärligt på dessa frågor? Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0