Bästa helgen på bra länge!

I fredags var jag & älskling ute med bror, först förfest hos han & Sandra där det blev dricka, musik och sen lite gitarrspel med sång. Sen drog vi ut till Racken där vi drack en god drink, lyssnade på folk som sjöng karaoke och vi sjöng med, haha! Drog sen hem runt tolv-ett tiden.

Igår var det somsagt den efterlängtade studentbalen, började fixa mig redan vid ett haha.. till skillnad från många andra som fixade frillan och smink hos frissan så sket jag i det och rufsade till något själv. Resultatet blev väl kanske inte lika fint som de andras, men var rätt nöjd ändå! Klänningen satt iallafall mycket bättre nu men den var ändå tight, haha. Vi åkte dit i Linus pappas Cadillac och umgicks resten av kvällen med fina vänner med mycket dans, skratt och mys. Efter balen drog vi till Skybar och sjöng lite Euphoria, eftersom att Loreen hade VUNNIT! Då blev stämningen ännu bättre och köpte en hallondrink för 95kr. Jag och älskling tog en taxi hem, och somnade som stockar efter att vi kommit hem. Idag är det söndag och jag mår bra, inte ett dugg bakis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0