10 dagar kvar till studenten

Tiden går äckligt fort. Snart står jag där på trappan, jag kommer bara hinna blinka så står jag där. Veckan efter väntas jobb, och resten av sommaren. Kommer få tuffa scheman, med varierande skift. MEN: Jag kommer ha något att göra om dagarna istället för att sitta & glo in i väggen + en jävla massa cash att leva livet på! Hoppas jag får fortsatt jobb, för då ska jag fan flytta hemifrån till egen lya, också får vi hoppas att Linus vill bli min sambo! :]

Jag blir skraj när jag tänker på framtiden, men är ändå förväntansfull. 2012 har varit ett sånt jävla bra år hittils, och så ska det fan fortsätta tycker jag. The future, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0