Wednesday

Åh, loggade in & såg att jag hade fått 3 kommentarer! Längesen jag fick så "många" på samma gång haha.. ja, är inte så duktig på att kommentera bloggar själv så får väl skylla mig själv. Ligger iallafall i sängen just nu och kollar på Big Brother, fan vad kul med Jackass vecka! Att gå i en råttfälla och bli häftad på låret? Pfft. Come on. Har förövrigt köttat Svenska B hela kvällen, typ. Fattar inte ett jävla skit, som tydligen många andra i klassen inte heller gör. Bra I, jätte bra!


Vill vara såhär liten igen!

Kommentarer
Postat av: Ika

Åh va söt bild! :]

Haha jag är sämst på att kommentera, försöker bli bättre men ^^

2012-03-08 @ 12:12:29
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0