Underbar dag

Underbar dag! Fint väder, men lite kallt. Det funkade. Började dagen med ett elevrådsmöte, trist som vanligt. Sen lunch, en kaffe på det + samhällslektion då jag gjorde prov, Etik & Moral. Hade pluggat på som tusan på endast en grej, inget annat - men fick ändå VG. Känns ju inte lite bra! Sen gick jag, L&M till syster min och hämtade en kasse med saker jag skulle få. Fick mycket fint! Visar bilderna i ett annat inlägg :] Gick runt lite på stan sen tog jag bussen hem. Städade/rensade ur garderoben, testade alla kläder och tog kort. Tog sisådär 2,5 timme haha, men värt det!

Btw, jag & Linda fick även MVG på vårt projektarbete. Vi nådde våra mål, och det är det roligaste arbetet vi någonsin gjort. Om någon undrar vad vi gjorde för projekt, så var det en egen långfilm om mord & våldtäkt! Har aldrig varit så glad över ett betyg i hela mitt liv!

Imorgon är det Lindas 20-årsfest, så tack vare syster har jag något att ha på mig. Iiiih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0