No one to call, everybody to fear

Underbart härlig dag idag! Dock var mitt humör inte så bra efter lunch, men jag har en tendens av att hata onsdagseftermiddagar konstigt nog.. Skoldagen rullade väl på, och efteråt gick jag ner på stan och tog en glass med Malin. Tog bussen hem & har bara chillat + läst en gammal novell jag skrev i nian, den var på (läs) 11 A4 dataskrivna sidor!? Ja, jag skrev den för SKOJS skull också, inget skolprojekt. Men fan vad bra jag skrev! Tänker tyvärr inte publicera den då den handlade om en privat upplevelse jag vart med om själv. Nu ska jag bara chilla, för imorgon blir det en lång dag!


Kommentarer
Postat av: Ika

Var glassen god? :) bara hört negativa omdömen av folk om den glassen :/ men måste ju finnas dom som tycker den är god ^^

2012-03-21 @ 20:03:51
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Postat av: Ika

Sv: Låter bra det! Hehe jag gillar heller inte magnum, har aldrig gjort det. Och strutar kan jag äta, typ en gång per år. Annars gillar jag isglass också. Men då måste jag prova den :) för twister är min favoritglass!

2012-03-21 @ 22:10:50
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag åt också den glassen igår! Riktigt god :)

2012-03-22 @ 10:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0