Jag tror, att allt det bästa inte hänt än



Kom hem för ungefär en halvtimme sen. Har vart i skolan hela dagen, från klockan 8(!) imorse. Eller ja, vi hade studiebesök men ändå. Hur jobbigt var det inte att stiga upp klockan 6 då? Jo, jobbigt. Sen har det bara varit projektredovisningar resten av dagen, bland annat E&M's teater "Sex & Jäkelskap" som var asbra! Skrattade nästan hela tiden haha. Drog sen till HVC med Linda, och därefter till SK där jag sökte sommarjobb. Så nu har jag sökt 10 stycken. Hoppas jag får ett nu, annars jävlar!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ika

Gillar bilden! Härligt med solen som lyser på dig :]

2012-03-28 @ 10:31:33
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0