I brist på annat

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Nej ♥
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men man kan alltid känna något.
Hur många har du varit kär i? Två
Är du kär just nu? Mer än någonsin!

Tio frågor om dig själv
Namn? Sarah Norling
När fyller du år? 20 september
Några piercingar? 4 i öronen & i näsan.
Vad har du på dig just nu? Mjukisar, t-shirt, trosor, strumpor, bh, halsband & ring.
Vilken årstid är bäst? Hösten.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Ledig, kallt i rummet & vakna bredvid Linus.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Jag ställer alltid upp för folk, i vått och torrt.
Vem älskar du mest på denna jord? Oj, svår fråga. Alla mina nära och kära.
Hur mår du just nu? Lite smått orolig, annars bra.
Har du piercat dig? Ja det har jag.
Är du hungrig nu? Nej.
Vad är klockan nu just nu? 01:14
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? YouTube, Spotify & blogg.se

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Älskling
Vem ringde du senast? Mamma
Vem sms:a till dig senast? Älskling
Vem sms:a du till senast? Älskling

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? Ja det gör jag.
Vilket är ditt favoritband/artist? Alla möjliga. Lars Winnerbäck, AiluCrash, Guns'N Roses, Metallica, Dead by April, Ed Sheeran, The Fray, Train, Thriving Ivory, Sleeping At Last, Gravitonas, Taylor Swift, Moa Lignell, The Killers, Nirvana och många, många fler.
Vad gillar du för musik? Allt möjligt - men mest klassisk rock, akustiskt och hårdrock.

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Ja.
Använder du wax? Nej.
Använder du ögonskugga? Nästan aldrig.
Använder du kajal? Ja.
Använder du hårspray? Ibland.
Använder du volymspray? Nej.
Använder du mousse? Nej.
Använder du deodorant? Ja.
Använder du skinspray? Nej.
Använder du parfym? Ja.
Använder du läppglans/läppstift? På fester.
Använder du rouge? Väldigt sällan.
Uppsatt hår eller hängande? Hängade för det mesta.
Plattar/lockar du håret varje dag? Plattar jämt typ.

KÄRLEK
Har du kysst någon idag? Inte idag "idag"..
Har du ett förhållande? Ja!
Är du romantisk? Kanske det.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Neej.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande, annars skulle jag inte ha ett?
Tillsammans med två samtidigt? Aldrig!
Sov du senast bredvid? Linus Engblom ♥
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 20 & 22 tror jag.
Skulle du kunna tatuera din kärleks namn på armen? Inte namnet kanske, men en symbol skulle jag nog kunna tänka mig att göra om vi gifter oss i framtiden eller har varit tillsammans i BRA många år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0