Fina fredag

Vaknade upp bredvid hjärtat imorse. Gick till Bock & Tack för att få svar på om APU'n eller inte. Och vet ni vad? Det är fixat! Jag och Linda fick vara där tillsammans. Vi kommer att få åka runt med funktionshindrade personer ut till massa skolor för att de ska spela teater för dem. Åh vad kul det kommer bli, längtar faktiskt!

Gick tillbaka till skolan för en lektion & sen käkade jag och tjejerna chickenbits, som var skolans lunch idag. Gött det - trots att jag vet vad som finns i nu, haha! Åkte hem sen efter det, och sov två timmar. Nu väntar jag bara på att Linus ska vakna till, sen ska vi till affären och handla något gott. Ikväll blir det kött & kroketter, kanske någon film. Fina fredag!


Sommaren 2010.. korthåriga jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0