En riktig pluggdag

Fy fan vilken morgon, har aldrig vart så trött i hela mitt liv.. konstigt, för jag la mig samma tid som jag brukar göra. Hade bara en lång lektion imorse, då vi kollade på Rainman. Sen var det lunch med E&E, gick efteråt till kiosken & köpte pluggstöd (powerking, 2 colalight, twix & lion) haha. Satt sen kvar först med Emily och Linda, men efter ett tag drog Emily. Jag och L satt kvar enda till 18.00, alltså hade vi pluggat i stort sett 6 timmar. Rapporten är ungefär halvklar nu, ska verkligen försöka göra klart den imorgon och på torsdag - för på fredag ska den in!

Sen drog jag & Linda hem till mig och käka, sen kollade vi lite på Kvarteret Skatan,
Wipeout och Desperate Housewives. Mysigt mysigt!


Dagens look! Snygg tisha va? Fick den av syrran!

Kommentarer
Postat av: Ika

Snygg t-shirt! :] och orginellt, inte alla som har sån ju ^^

2012-03-17 @ 07:07:29
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0