C'mon skinny love what happened here?



Åh vilken underbar dag! Började med svenskaprov - inte så kul, men tror jag får minst ett G iallafall och det är jag glad över :] Lunch sen & en älskade redbull med tjejerna som jag saknat! Fixade klart vår projektfilm på håltimmen och på religionen blev det snack om ett nytt ämne, Jehovas Vittnen osv.

Efter skolan drog jag & Linda ut på jakt efter APU-platser. Det fick bli teatern vid gasklockorna, tack & bock teatern och stadsteatern. Den första sa nej, den andra kanske och tredje hade inte ens öppet haha.. imorgon vet vi om vi fick plats på Bock & Tack. Snälla! Älskar ju teater så vi vill ju jobba med det. Sen tog vi en lunchfika på Wayne's för sammanlagt 65kr typ(!) billigt och bra! Gjorde även klart en powerpoint till projektarbetet. Är nu hemma, har varit och hämtat ut studentklänningen som kommit. Den var så jävla fin! Dock för stor upptill, som jag redan förutspått.. Och ändå köpte jag en i storlek S! Så ska skicka tillbaka den mot en XS. Om den är för liten då istället, då jävlar! Om typ en halvtimme kommer hjärtat hit och myser med mig tills på lördag, gooos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0