A wonderful journey

Ni minns att jag köpte en studentklänning förr va? Skickade ju tillbaka den för att jag råkade köpa en storlek för stor. Men fick aldrig någon retur, utan den blev annullerad istället. Tur att jag inte hann betala, orkar inte tjafsa med sånt skit. Iallafall så beställde jag en ny! En mycket finare dessutom, så är faktiskt glad över att jag inte fick den andra. Åh den är verkligen perfekt! ♥ Om denna nu inte sitter bra då jävlar! Men det gör den förmodligen. Gud vad jag längtar efter dagen D nu. Nu är det nära.



74 days left..

Kommentarer
Postat av: Ika

Tiden går verkligen fort, ta nu vara på den sista tiden som är kvar i skolan :]

2012-03-27 @ 13:22:15
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0