För lite alkohol?


Ni som tycker det är lite dricka borde nog kolla hur lättpåverkad jag är innan ni säger något! Förut visste jag inte alls hur mycket jag tålde och har varit nära att råka illa ut flera gånger, så nu vet jag vart min gräns går och det krävs inte mycket för att falla dit. Så detta räcker mer än väl under studentveckan, för jag vill liksom inte ligga sängliggandes på själva studentdagen pga uttorkning & enorm bakfylla.. Vill även kunna minnas min student till skillnad från många andra som ska supa ner sig totalt och däcka kräkandes på en trottoar.

Så snälla ni, klaga inte på hur "pinsam" jag är som ska dricka så "lite", utan kolla upp först hur det ligger till utan att ni yttrar er! Syftar inte på någon speciell person nu men tänk er för.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag är likadan. En starkcider samt en smirnoff ice efter det och sen snurrar världen :P Billigt iallafall och det är väl bra..

2012-06-02 @ 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0