Tips: Fyndiq.se

Tänkte tipsa er om en jättebra sida där man kan köpa allt möjligt från kläder till filmer till smycken till iphoneskal! Själv köper jag alltid mina skal/plastskärmar där, det är ju trots allt jättebilligt och även superbra! Dock är frakten lite dyr (49kr) men det är det värt, så bättre om man köper mycket på en gång.
 
Ska kolla med Linda om hon behöver lite grejer därifrån så kanske vi kan dela på frakten! Det låter väl smart? Aja, nu ska jag gå och lägga mig, börjar 06.00 imorgonbitti. Och då är det även.. min allra första LÖN!
 


(Klicka på bilderna för att komma till sidan)

Det finns massamassa skal till där så bara in och kolla! Det finns verkligen för alla stilar.
Rosaglitter, till humorskal, till döskallar! Mycket variation, ja - helt enkelt en riktig fyndsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0