Produkter

Nu när jag får min lön tänkte jag inhandla ett par välbehövliga produkter. Dock är de väldigt dyra, men har fått bra betyg av många och läst lite om vad de är bra för och de verkar passa mig perfekt. Plattången vet jag redan att den är bra, för mamma har en likadan. Nu är bara frågan, vågar jag köpa så några produkter för hela 2 300 kr? Kommer ju tjäna en hel del i sommar och ska lägga undan hälften till sparande. Vad tycker ni?


Jag tänker på citatet: "Hellre att du ångrar det du gjort sen än att ångra att du aldrig gjorde det." Så tror jag kör på detta. Och ja, jag tänker sakta men säkert bli blonett igen! Eller ja, försöka åtminstonde. Därför vill jag ha bra hårprodukter då det kommer att slitas en del.

Kommentarer
Postat av: Ika

Det är ju bra att köpa bra produkter när man väl har pengar :) vilken sida är det ifrån?

2012-07-18 @ 17:38:51
URL: http://emelieeriika.blogg.se
Postat av: Lisa sis

Jag trodde du skulle önska dig en sån plattång i födelsedagspresent. :)

2012-07-20 @ 09:07:42
URL: http://magen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0