Mystisk sjukdom?

Igår på jobbet hände det en lite småläskig grej. Jag satt vid mottagningen och sorterade bilar, så helt plötsligt kom en explosion inom mig då jag började svettas som ett jävla psyko, blev yr & illamående. Det kändes som att jag skulle spy eller svimma, vad det än var så var det allt annat än normalt. När nästa kom och skulle byta av mig sa hon hur blek jag såg ut, och det kändes som om att jag "levde i en dröm" alltså, den känslan av att man inte finns egentligen, känner ni igen den?
 
Så jag gick till rastrummet iallafall och tog det lugnt, drack vatten/tog en ipren och tog frisk luft. Jag försökte igen men det gick inte. Hela kroppen var helt orklös och ont hade jag, i hela kroppen. Så jag fick åka hem, pappa kom och skjutsade hem mig. Så i stort sett hela dagen igår låg jag sängliggandes, men mot kvällen kändes det som om att jag mådde bättre. Men icke.. under hela natten har jag haft svårt att sova och när jag skulle gå upp imorse var jag fortfarande yr och hade extremt ont i kroppen, var även helt orklös. Så stannade hemma idag också. Jag hatar det verkligen. Just nu har jag bara ont och är orklös, inget illamående.
 
 
Någon som kan veta vad detta kan bero på? Jag kan även tilldela att jag går på LCHF för er som inte redan visste det. Vilket innebär att man äter lite kolhydrater men mycket fett. Kan det bero på detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0