Kan inte tänka jag står bara här och ler

Nu är jag en gnutta gladare, piggare & positivare! Efter jobbet solade jag en 20-minutare i deras solarium (ja, vi har solarium på jobbet, billigt är det också!) Hur bra är inte det? Och det var faktiskt skitbra också! Blev brun direkt, fick till och med ett fult veck under armen, vilket jag aldrig fått förut. Där tänker jag fortsätta sola hela sommaren, nu när man ändå aldrig får någon sol här i Gävle..
 
Tog sen cykeln i regnet till ICA där jag köpte 70% choklad och lite nötter. Ett måste när man har mens. Så nu planerar jag att ligga i sängen och mysa resten av dagen. Låter hur bra som helst om ni frågar mig!
 
Blommorna jag fick av Linus slår bara ut mer och mer. Så fint!

Kommentarer
Postat av: Ika

Jättefina blommor! Va gullig pojkvän du har :)

2012-07-16 @ 16:55:52
URL: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0