Jobb, LCHF, planer & 5 månader som förlovade

Jobbat eftermiddag idag igen, vilket känns som det värsta skiftet. Haha! ;) Hela dagen har jag varit jääättetrött, och dagen har gått superseeegt. Är ledig nu iallafall tills imorgon kväll då jag jobbar två nätter. Imorgon blir det fullt upp! Ska upp tidigt för att handla (kör på LCHF-metoden nu) FAST, jag äter frukt också - trots att det är ett big no för dieten. Men sist funkade det trots att jag käkade frukt. Så får det bli! Sen har jag tvättid, och därefter ska jag ner på sommarkväll med brudarna. Har även 5 månaders förlovning idag (igår) med Linus. Tiden går så fort. Och ett långt sms från honom gjorde min kväll. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0