Bloggappen funkar igen!

Äntligen funkar det igen! Tack gode Gud. Igår var jag till pappa en sväng. Busade med Jacob, snackade en stund, käkade grillat samt skickade in en ansökan om två kurser jag måste läsa för att kunna söka in på högskolan. Efter en stund kom Linus, då åkte vi hem till Clara & Toffe och var med dom, Linda & Oskar ett tag. Efter det drog vi till pizzerian som nu har nattöppet tack vare Getway Rock, så då blev det lite kebabkäk. Sen kollade vi på tv ett tag, och därefter somnade vi. Idag har vi bara vart på affären, postat ett brev och jag har städat lägenheten. Nu jävlar ska jag chilla.


Jacob hade jättetråkigt igår när jag hälsade på, det syns va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0