300 frågor

Nu är det så att jag har brist på saker att göra & behöver annat att tänka på, så därför gör jag denna oändliga lista som tidsfördriv. Nu tror jag nog inte att folk kommer orka läsa hela, men gör som ni vill!

1. Vad heter du? Sarah Norling
2. Vad kallas du? Linda brukar kalla mig Sparsie, annars har jag nog inget.
3. Vad vill du bli kallad? Spelar ingen roll, så länge det inte är elakt
4. Födelsedatum? 20 September 1992
5. Stjärntecken? Jungfru
6. Lunar? Haha nej
7. Msn? Yes men är aldrig inne nu för tiden
8. Helgon? Nej
9. Vart bor du? I Gävle
10. Vad har du för mobil? iPhone 4

11. Har du en egen dator? Självklart
12. Vem är din/dina bästisar? Linda
14. Vad ska du göra i sommar? Jobba! Verkar inte bli någon sol- och badsommar iallafall..
15. Favoritfärg? Svart, vitt & rött.
16. Turnummer? 3
17. Vad älskar du mest? Musik.
18. Intressen? Djur, musik, skriva, filmer, redigera, skådespela, festa osv.
19. Favoritband/artist? The Runaways just nu.
20. Favoritlåt? Har mångamånga, men har fastnat för "Nothing else matters" och "Every rose has it's thorn" just nu.

21. Namnsdag? 19 & 20 juli.
22. Vad skulle du vilja heta? Är nöjd med mitt namn faktiskt.
23. Vad heter du på din msn just nu? Har ingen aning.
24. Hur många online? -
25. Vem är din 15:onde online? -
26. Vem har du blockat? -
27. Hur många olika grupper har du? Men lägg ner MSN-frågorna!
28. Har du några olästa mejl på hotmail? Nope.
29. Har du några nya kommentarer på bdb? Orkar inte kolla, är knappt inne där heller.
30. Isf hur många? -

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Oj haha, lång med blå ögon typ. Utsidan är inte superviktig.
32. Beskriv ditt hår? Rött, mellanlångt & uppklippt.
33. Har du några piercingar/tatueringar? 4 i öronen, 1 i näsan och en tatuering på handleden.
34. Vart skulle du bo om du fick välja? Skulle vilja prova bo i Stockholm.
35. Bor du i lägenhet eller villa? Lägenhet & radhus.
36. Vilken färg är snyggast på kläder? Svart, enkelt och stilrent. Passar till allt.
37. Vad har du på dig? Lackleggings & linnet som finns på bild i inlägget under.
38. Har du något i håret just nu? Hårfärg?
39. Vad har du gjort idag? Sovit, kollat på tv, vart till affären..
40. Vad ska du göra imorron? Har ingen aning. Tar dagen som den kommer.

41. Hur mår du just nu? Sådär.
42. Hur brukar du annars må? För det mesta så mår jag bra, på dagtid åtminstonde.
43. Är du sjuk? Näe.
44. Har du ont nånstans? Lite i hjärtat.
45. Har du gått till tandläkaren detta året? Nä, det var i november senast tror jag?
46. Vad heter din mamma? Margareta
47. Har du några syskon? 2 hela & en halv. Lisa, Tomas & Jacob.
48. Vilket är ditt favoritdjur? Gillar nästan alla djur utom kryp. Men hundar & katter!
49. Äter du ofta godis? Nja, ibland.
50. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad.

51. Vad är det finaste som finns? Äkta kärlek, musik & sann vänskap.
52. Vilken är din favoritdryck? Energidricka.
53. Vilket är ditt favorit tv-program? Oj, just nu ser jag inte på något speciellt på teven.
54. Vilken är din favoritveckodag? Fredagar, tror jag!
55. Vem är din förebild? Joan Jett. Klarade sig igenom en svår uppväxt, skriver egen musik & både sjunger/spelar gitarr otroligt bra. Är sig själv, skiter i vad andra tycker & står emot grupptryck. Borde finnas fler som henne.
56. Vad är bäst med dig? Bryr mig om andra, lyssnar gärna hellre än pratar.
57. Har du några komplex? En del.
58. Hatar du någon just nu? Nej, men ogillar. Man ska inte hata.
59. Vem hatar du? Ingen.
60. Har du kysst en apa? Jodå, Linus är min apa!

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? I framtiden? En siberian husky. *drömmer*
62. Är du allergisk mot något? Kiwi.
63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb? Fortfarande - jag orkar inte kolla.
64. Hur många bilder har du lagt ut? -
65. Vad har du valt för bild här ovan? -
66. Vilket band är det sämsta som finns? Enligt mig? Vet inte.
67. Är du kär? Ja.
68. Isåfall i vem? Klura på den ni.
69. Vad är din civilstatus? Förlovad.
70. Är du cool? Coolast!

71. Är du homofob? Absolut inte! Man blir kär i personen, inte könet.
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? Yes.
73. Isåfall vilken/vilka? Facebook, Twitter (men är typ aldrig inne där heller) sen även Instagram som jag använder mest, men det är ju en app såatt.
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? Finns en hel del osmickrande namn.
75. Vilket är det fulaste killnamnet? Alltså, haha jag vet inte.
76. Har du varit hos frisören det här året? Ja, om min syster som är frisör räknas!
77. Använder du nagellack? Får inte pga jobbet, så har genomskinligt som inte syns. Hehe.
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Hela paketet.
79. Har du eget rum? Ja, två.
80. Har du en dubbelsäng? Hos pappa har jag det. Skönaste sängen någonsin.

81. Har du en egen platt tv? Yes.
82. När flyttade du senast? 2005.
83. Vilken stil har du? Mörk. Har helst svarta kläder, skinnjacka & converse.
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Ingen?
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? Typ Beyonce. Sexigt med former!
86. Vill du bli känd? Jajamen.
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Aldrig?!
88. Har du hoppat studsmatta det här året? Nej.
89. Vilken är den godaste frukten? Äpple tror jag.
90. Äter du grönsaker varje dag? Ja!

91. Dricker du så mycket vatten som man ska? Tror jag inte, hehe.
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? Normalviktig.
93. Hur lång är du? 165cm
94. Är du nöjd med dig själv? Jodå, klart man vill ändra på saker men inget jag ska klaga över egentligen.
95. Vad är du bra på? Svenska, stavning och grammatik. Sen är jag bra på att lyssna.
96. Har du en egen hemsida? Om bloggen räknas, så ja.
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? Det var ett j*vla tjat om bdb.
99. Vad är klockan just nu? 18.48
100. Är det jobbigt att svara på frågor? Inte så värst men sluta snacka om bdb.

101. Hur ser din dataskärm ut? Svart stor laptop skärm?
102. Har du städat idag? Jodå, torkat golv, diskat, rensat kattlådan osv.
103. Har du varit ute idag? Yes.
104. Vem ringde du senast? Fredrik på jobbet.
105. Vad var du senast arg på? En tönt.
106. Vad har du för status på msn just nu? Utloggad, som alltid.
107. Är du ofta inne på msn? Näedu.
108. Önskar du att du var tjockare? Nej tack, klarar mig.
109. Hur många hus har du bott i? Fyra. Två lägenheter & två radhus.
110. Är du medlem på last.fm? Vad är det?

111. Lyssnar du på webradio? Nej, spotify.
112. Bäddar du sängen? Varje dag!
113. Har du lätt för att somna? Beror på om jag lägger mig när jag är trött eller inte.
114. Snarkar du? Nej, brukar ligga tyst & stilla som en döing som Linda säger.
115. Vad har du för startsida? Min blogg (a)
116. Har du ett sladdlöst tangentbord? Har laptop så.
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? Nej, bara om jag gör annat medans.
118. Vad lyssnar du på just nu? Lita Ford - Kiss me deadly
119. Vad har du för ögonfärg? Blåmelerade.
120. Vill du tatuera dig? Har redan en men ja, vill göra många fler! Kommer i höst!

121. Vad har du för visningsbild på msn? Ingen aning, jävla tjat om msn också..
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? Här inne, och på Facebook.
123. Laddar du olagligt ner musik? Nope.
124. Har du en egen ipod? Nej, spotify på telen vettu.
125. Är du fet? Känner mig det ibland, men vet ju att jag inte är det.
126. Vad önskar du dig i julklapp? Oj, långt kvar dit! Men typ presentkort & pengar?
128. Har du sett filmen "Linas kvällsbok"? Ja, den är bra!
129. Är du emo? Haha maybe.
130. Vad stör du dig på? Folk som snackar bakom ryggen osv. det vanliga.

131. Vad är emo enligt dig? Snyggt hår, snyggt smink, musikalisk, känslig men rolig.
132. Brukar du lyssna på hög musik? Så fort jag har chansen.
133. Vad gör du om dagarna? Det varierar väl. Nu jobbar jag mest.
134. Tycker du om popcorn? Jodå.
135. Vilken är din favoritläsk? Cola, Trocadero och Fanta. Men det varierar det med.
136. Vad är din favoriträtt? Älskar mackorna från Subway. Min stora kärlek.
137. Vad tycker du om raggare? Högljudda & dryga. Vissa kan vara roliga.
138. Vad tycker du om punkare? Coola. Personliga. Diggar punkare.
139. Har du skärt dig nån gång? En gång BUT THAT'S HISTORY.
140. Är du död? Vem vet?

141. Är du osynlig? Ibland.
142. Filar du naglarna? Ibland.
143. Har du fräknar? Nej.
144. Har du posters på dina väggar? Nä.
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? Måste väl vara Frank Iero.
146. Vem känner du som har haft mest mobiler? Har inte koll på sånt.
147. Vilket är ditt favoritämne? Musik! Och projektarbete. Det var kul.
148. Vilket ämne hatar du? Matematik. Alltid.
149. Vilket ämne har du bäst betyg i? Musik, drama, särskilda behov, projektarbete, arbetsmiljö & säkerhet, kommunikation. De ämnerna fick jag MVG i.
150. Vilket ämne har du sämst betyg i? Alla jag fick G i, som typ matte & naturkunskap.
151. Favoritstad? Gävle, home sweet home.
152. Favorit loka? Vattenmelon.
153. Cola eller cola light? Varierar. Just nu vanlig.
154. Älskar du din dator? Ja!
155. Är din dator bög? Nä, lebb.
156. Vad är ditt favoritplagg? Just nu mitt Mötley Crüe linne.
157. Vilka affärer handlar du oftast i? H&M och Gina. Standardaffärerna.
158. Vart handlar du? (stad) Gävle, haha.
159. Favorit tvserie? Oj. Desperate Housewives, Big Brother, Buffy, The Walking Dead, One tree Hill, Huset fullt, Sex and the city.. älskar tv-serier, så listan kan göras rätt lång.
160. Tycker du Top Model är roligt? Ibland!

161. Vilken är din favoritbok? Läser nästan aldrig men gillar sanna historier så som "Pojken som kallades det". Har ni några förslag på hemska, bra, sanna böcker så kommentera gärna!
162. Favoritfilm? En hel del. Twilightfilmerna, The Runaways, The Butterfly Effect, The Grey osv.
163. Vilken är den bästa musikgenren? Rock.
164. Bada eller sola? Sola och sen bada.
165. Katt eller hund? Båda. Katter är så mysiga & hundar så lekfulla så kan inte välja.
166. Åska eller sol? Beror på humör.
167. Vinter eller sommar? Sommar!
168. Knarkar du? Aldrig prövat, kommer aldrig göra.
169. Röker du? Feströker.
170. Snusar du? Nejdu.
 
171. Äter du? Inte just nu?
172. Snattar du? Nej.
173. Röker vattenpipa? När tillfället finns!
174. Är MER gott? Dricker typ inte det.
175. Tycker du om salt? Inte BARA salt.
176. Har du kysst din egna spegelbild? Haha ja, endast för att se läppstiftet klibba fast haha.
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? Beror på.
178. Ät en banan! Ingen fråga..
179. Har du runkat nångång? Knappast eftersom jag är tjej.
180. Använder du för mycket hårspray? Nej, lagomt.

181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? Du menar väl hundra drag?
182. Favoritsäng? Min egen. Myys.
183. Har du en snopp? Världens största!
184. Har du sovit i en säng på ett varuhus? Nej, men har legat i en.
185. Vill du ha sex just nu? Nja. Nej.
186. Har du ljugit någon gång? Alla ljuger någon gång.
187. Favoritmeny på donken? Lilla menyn isåfall.
188. Donken eller burger king? Donken isåfall.
189. Svart eller vitt? Bådadera. Men svart då.
190. Rosa eller grönt? Alltså, båda? Inget?

191. Död eller levande? Levande.
192. Rädda joppe? Huh?
193. Tittar du på tv just nu? Nej.
194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm? Nejdu.
195. Favoritkaraktär i simpsons? Homer såklart.
196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? Isåfall med någon.
198. Skulle du vilja gifta dig med Marilyn Manson? Näe.
199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i Blink-182? Nej?
200. Städat eller stökigt? Städat!

201. Bästa sexplatsen? Den ni.
202. Favorithalstablett? Läkerol Special.
203. Är du ofta sjuk? Näe.
204. Gillar du anonyma bevakare? Ohja. Eller inte. Eller va?
205. Vågar du rapa högt inför andra? Haha vem vågar inte? Frågan är om man vill.
206. Skriver du mer än 2 utropstecken? Om jag är arg, glad eller allmänt hyper.
207. Vad är klockan nu då? 19.14
208. Vad är det för datum? 3 juli 2012
209. Vad ska du göra sen? Slöa tills halv tio då jag drar till jobbet.
210. Är du inne på msn nu? Neeeeeeeeeeeeeej.

211. Hur många har du blockat på din msn? MEN "#¤%@)#!!!!!!!!
212. Är nallar söta? HAHAHA vilken fråga.
213. Är Rob söt? Vem är Rob?
214. Vart handlar du helst mat? SUBWAY!
215. Favoritglass? B&J's chocolate fudge brownie. Mums.
216. Hemmakväll eller fest? Både och!
217. Privat fest eller festa med folk på stan? Privat är alltid roligare.
218. Ditt nordiska favoritland? Sverige.
219. Älva eller vampyr? Vampyr.
220. Gud eller djävulen? Gud. Vill inte ha demoner efter mig så!

221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? Kunna stanna & spola tillbaka tiden.
222. Hus eller lägenhet, vad väljer du? Lägenhet just nu. Hus i framtiden.
223. Favoritgrönsak? Paprika!
224. Har du anorexia? Nej.
225. Vem shoppar du helst med? Mina tjejor!
226. Räcker hundrakronor till mycket när du är inne på H&M? Ibland.
227. Hur vill du dö? Lugnt & fridfullt i en säng, bra musik & fina människor bredvid.
228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör? Haha lunar finns ju typ inte längre så nej..
229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? Vampyr.
230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns? Nej!

231. Hur ofta sitter du vid datorn? Ofta.
232. Har du klippt ditt eget hår? Haha ja en gång, fy fan. Frisör är inget yrke för mig.
233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören? Haha JA när de klippte alldeles för kort.
234. Favoritöl? Corona extra, mariestads.
235. Vitt eller rött vin? Gillar inte vin så mycket.
236. Öl eller vin? Öl.
237. Coca cola eller red bull? Red Bull!
238. Vad ska man blanda vodkan med? Läs ovan.
239. Havet eller sjön? Havet!
240. Favoritö? Hm, Kos?

241. Vem står dig närmast; mamma eller pappa? Jag vet inte, båda?
242. Vad klarar du dig inte utan? Familj, vänner, musik & Linus.
243. Behöver du mer kärlek? Man får aldrig för mycket kärlek!
244. Blir du full varje helg? Nej.
245. Är du natt eller dagmänniska? Nattmänniska.
246. Är du vampyr? Vem vet..?
247. Har du varit med i något rollspel? Om teater räknas så ja.
248. Favorit "The sims"-spel? 2an!
249. Festa eller festival? Fest, brukar inte precis gå på festivaler.
250. Ska du på pride? Nej.

251. Vill du det då? Skulle inte vara helt fel o testa.
252. Är du transa? Självklart.
253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? Mycket.
254. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? Vet faktiskt inte. Båda.
255. Barn eller vuxen? Både och.
256. När ska du flytta hemifrån? Så snart jag kan.
257. Eller har du redan gjort det? Nej.
258. Går du i kyrkan varje söndag? Nej orka.
259. Svävar du på rosa moln varje fredagkväll? Haha nej.
260. Har du piercat någon? Nej, men nån har piercat mig!

261. Är du laglig? Ja!
262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? Jodå. Men inte just nu.
263. Värsta musikstilen? Typ jazz.
264. Resesätt du föredrar? Båt, bil!
265. Är Britney en bra mamma? Inte vet jag, ring och fråga.
266. Vem är du mest lik i mumintrollet? Morran, HAHAHA
267. Vilken skådespelare är hetast? Finns många snygga!
268. Tvättbräda eller ölmage? Blandning! Ska inte vara för mycket av nått av det.
269. Vill du ha barn någon gång? Ja, ett eller två.
270. Har du sjungit singstar nångång? Yes!

271. Vilken är din favorit då? Jag vet inte.
272. Favorittparfym? Heiress.
273. Använder du deodorant? Såklart.
274. Är du beroende av nånting? Mobilen & musik.
276. Favoritradiokanal? Rockklassiker.
277. Favoritbil? Cab.
278. Vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverigetoppen i över 3 år? Who cares?
279. Favoritförfattare? Vet inte.
280. Vad vill du bli när du blir stor? Skådespelare, regissör. Men ska utbilda mig till lärare.

281. Favoritmodeexpert olivia eller sofia båda från aftonbladet? Kunde inte bry mig mindre.
282. Senaste biofilm du såg? Nån med Zac Efron, minns inte vad den heter.
283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? Nej?
284. Är du rik eller fattig? Just nu, fatt.
285. Vad tycker du om Beckhamfamiljen? Jag bryr mig inte.
286. Favoritsport? Ingen.
287. Silvertåget eller kustpilen? Silvertåget.
288. Har du sett filmen spökhistorier? Ja!
289. Var den bra då? Ja!
290. Vilken historia är läskigast? Hm, den med den där bröllopstjejen.

291. Har du långt hår? Sådär, vill ha längre.
292. Vill du ha längre/kortare? Se ovan.
293. Schlagernörd eller? Nädu, tittar mest ifall man hittar nån bra ny låt!
294. Kungafamilj eller president? Vilket som, blir säkert bra.
295. Sämsta veckodagen? Tisdagar. De är så sega.
296. Har du en dålig hårdag idag? Typ.
297. Tror du på ett liv efter döden? Jag vill tro på det.
298. Är du politiskt intresserad? Nej.
299. Är du rädd för att dö? Jag är rädd för jag vet inte vad som händerefteråt.
300. Vad är klockan nu då? 19.32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0