Student 2012: Ziperalldagen!

Idag hade vi bara en lektion, så då passade jag & tjejerna på att ha på våra ziperaller i skolan haha. Det var riktigt pinsamt eftersom att jag var rosa, och dvs. syns mest! Så jag bad Linda om vi kunde byta över lunchen, och det kunde vi snäll som hon är ♥ Det är inte lika pinsamt att gå i en svart med Student 2012-text på liksom. Nu är jag iallafall hemma, & har varit det ett tag. Har städat lite, packat upp och bara chillat vid datorn. Imorgon är det fredag, även fast det känns som om att det är fredag idag bara för att jag åkte till mamma.. haha hoppas hjärnan fattar att jag ska upp imorgon också & inte tror det är lördag, aja.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Har också den tröjjan, jättemysig =)

2012-01-27 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0