OnePiece

Underbar men ändå en jävlig dag! Påväg till skolan började det snöa som tusan och självklart blev hela ansiktet blött. Blev glad när jag kom till skolan för Malin hade sin rosa OnePiece med sig som jag skulle få låna tills studenten, hur söt är inte hon då?! ♥

Sen drog jag, Malin, Emma och Johanna ner till stan & fixade ett ärende samt käkade på donken, jag hade bara råd med en cheeseburgare men Malin var en ängel igen och lånade mig pengar :] historian sög, frös hela lektionen och kunde inte alls koncentrera mig på vad läraren sa. Gick till mormor ett tag men åkte hem nästan på en gång för mådde inte alls bra. Jag fryser lite fortfarande men bättre nu med OnePiecen på! :]

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0