Mina favoriter när det gäller iPhone-appar


1. Facebook - behöver jag ens förklara?
2. Horoscope - eftersom jag älskar horoskop så är detta ett måste.
3. iPredict - precis som facebooks "spåkulan" - den är ibland rolig, ibland tråkig.
4. Flashlight - man vet aldrig när man kan behöva en ficklampa!
5. Temple Run, Bubble Shooter och Mega Jump - mina favoritspel just nu. Testa!
6. SoundHound - använd denna när du vill hitta en särskild låt. Spela in eller nynna!
7. SF bio - håll koll på vad som går eller kommer på bio!
8. Autodance - fixa en autofixad musikvideo, väldigt roligt faktiskt!
9. Wordfeud - alla vet nog redan om den här. Ordspel.
10. Luminance, Pic Collage, Vintage Cam - bildprogram!
11. Talking Tom & Talking Ben - en söt katt & hund som härmar ens röst.
12. Blogg.se - bloggappen såklart.
13. Instagram - bästa appen! Älskar att ta bilder, och att kika på eller gilla andras.
14. Spotify - delad förstaplats med Instagram. Synd att den börjar kosta i februari bara.
15. Anteckningar - finns redan i mobilen men det är jävligt bra att ha!
16. Messenger & aMessenger - Facebookchatten & MSN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0