Kan inte tänka jag står bara här och ler



Sovmorgon till nio, började elva. Hade klassrådsmöte som var trist. Käkade mat som var gott. Hade lektion med Kerstin som var ganska intressant faktiskt för första gången på länge, hängde med på allt! Hade sen Skapande Verksamhet där vi fick fika & veta slutbetyget.. och de sa att jag hade ett starkt MVG! Lärarna tyckte att utvärderingen var fantastiskt skriven, att jag var strålande när det gällde att leda/anordna saker & ting, och bara för att skryta lite mer så älskade de min insats till julshowen! *lycklig tjej* Efter skolan drog man till Ansans också med Linda så nu är nog körkortet på gång! & imorgon har man bara en lektion, iiiih!

En TILL liten bra sak med dagen är att hjärtat kommer hit ikväll och sover kvar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0