I have loved you for a thousand years

Härlig dag! Började halv nio, hade då prov direkt i Fosterdiagnostik. Har knappt pluggat alls till det men ändå svarade jag på alla 18 (tror jag det var?) frågor & jag vet att jag hade rätt på de flesta. Sköönt! Efter det slutade vi haha så vi gick och käka. Sen drog jag ner till stan & mötte Linus, vi gick runt lite sen in på donken för att ta en glass. Jag provade nån ny skit med daim & chili i, trodde det inte skulle vara starkt men jodå! Kändes som halsbränna en halvtimme efteråt haha.. antingen är jag klen eller så hade de överdrivet mycket chili i min?

Kommentarer
Postat av: Sara (VÄRLDENS STÖRSTA TVD FAN!)

wtf xd daim och chili?

2012-02-01 @ 21:24:49
URL: http://faillove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0