Dom sa att vår kärlek var dömd att dö

Dagens humör: Dampig/stressad/glad
Dagens mående: Småförkyld, annars bra
Dagens borde: Plugga..
Dagens frisyr: Bara utsläppt och borstat, orkade inte med plattisen idag
Dagens smink: Mascara, eyeliner, foundation
Dagens klädsel: Svart kofta, svart linne, leggings & shorts
Dagens planer: Ligga och värma mig, fryser som ett as
Dagens materiella vill ha: Pengar! + ett gymkort
Dagens fundering: Ingen speciell trorjag?
Dagens beroende: iPhonen som vanligt då hehe
Dagens tråkigaste: Förhöret, kylan, min snoriga näsis
Dagens längtan: Fredag, vad annars?
Dagens superlängtan: Studentkryssningen haha
Dagens tidning: Inte läst i någon tidning idag.. så ingen
Dagens låt: Lasse Lindh - Nu när du har mig förlorar du mig aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0