Dag 4 - Mina syskon

Lisa: Min syster. Hon är tio år äldre än mig men ändå tycker folk att vi ser jämngamla ut hihi. Hon är gift, har en 11-årig son, jobbar som sjuksköterska samt privatfrisör. Träning & iPhonen är det bästa hon vet ;] Hon är världens finaste & bästaste syster!

Tomas: Min storebror. Han är åtta år äldre, men är lik en 18-åring till personligheten. Han har ett band, & positionen är basist. Han har bl.a. åkt till London och spelat där. Tomas har världens bästa skratt & stil, diggar honom. Han är världens bästa bror!

Jacob: Min halvbror på pappas sida. Han är sexton år yngre än mig (imponerande va?!) och är en riktigt bestämd ung pöjk. Han älskar Bilar-filmerna & att bada, samt när man säger maskis åt honom. Han är världens sötaste lillebror som är en riktig liten glädjespridare.


Kommentarer
Postat av: Lisa sis

aaaaaaaaaaaaaaaw, söööööööööööööööt

2012-01-27 @ 16:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0