Dag 3 - 3 sanningar om mig

1. Jag feströker (mest på sommaren) - Ja, jag vet "Åh, det är så farligt! Du kommer få cancer, gul hy blablabla" MEN, det är inte så att jag röker jämt. DÅ hade det varit annorlunda tycker jag. Jag feströker för det är kul & gott, en festsak alltså - precis som alkohol! Att jag skulle börja röka på heltid är exakt samma sak som om att jag skulle börja dricka på heltid, vilket - jag kan lova er: INTE kommer hända.


Haha, zombie?

2. Jag hatar praktik! - Ja, det gör jag. Jobb är en annan grej, för där får man pengar. Praktik är så löjligt, oftast lär man sig knappt något eftersom att man för det mesta får göra skitjobben som att städa, diska osv och inte få betalt, bara matersättning. Hur svårt är det egentligen? Kul att man kommer få vara slavdrivare de 7 veckorna innan studenten då, fyfan.



3. Instagram är det nya Facebook - Ja, jag börjar tröttna lite på FB faktiskt eftersom att Instagram är så mycket roligare - för vi alla vet ju att en bild säger mer än tusen ord! Alla ni med iPhones, ladda hem appen och bli medlem + följ mig: sarahnorling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0