Dag 1: Tio saker jag vill göra innan döden

Ej i ordning så ni vet.

1: Förlova & gifta mig - Det är något jag ska göra, med rätt person.

2: Skaffa barn - Jag ska ha minst ett barn men högst två. Jag älskar barn, de är så söta! Åtminstonde när de inte skriker, är tjuriga eller gnälliga. Men tror nog alla tycker lika på den fronten.

3: Jobba inom film & musik - Dessa två är mina största passioner så jag skulle seriöst DÖ av lycka om jag fick jobb inom detta. Att bara få vara statist skulle vara något! Men drömmen kommer alltid att vara skådis, musiker och regissör.

4:
Besöka USA - Los Angeles, Las Vegas, New York, alla dessa ställen..


5: Spendera en hel sommar på en husbåt - Hur jävla mysigt låter inte det?!

6: Gå på polishögskolan & arbeta som polis - Jag älskar att hjälpa människor, och att göra spännande saker. Jag hatar att bara sitta inomhus, jag vill ut och rädda världen!

7: Skaffa mig en Akita & en Birmakatt - Seriöst, världens sötaste djur!



8: Vinna en miljon - Jag ska fan göra det! Då ska jag resa & shoppa som en tok. Vill även köpa en bil. Och ett hus. Pengarna kommer inte räcka till!

9: Ta körkort - Det måste ske snart!!

10: Leva - Jag vill testa nya saker, åka ut i världen & leva livet fullt ut. Detta vill jag göra tillsammans med alla mina underbara vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0