30 dagar - utmaning!

Nu är jag dryg igen & gör en till sånhär för att fylla ut bloggen med fler inlägg!
Och det gillar vi ju ändå trotsallt?

Dag 1 - En bild på mig
Dag 2 - Profilbild på facebook och mitt fullständiga namn
Dag 3 - 3 sanningar om mig
Dag 4 - Mina syskon
Dag 5 - Vart jag bor
Dag 6 - Vad jag har för mobiltelefon
Dag 7 - Mitt senaste inköp
Dag 8 - Min bakrundsbild på datorn
Dag 9 - Min bakgrundsbild på mobilen
Dag 10 - Den låten jag lyssnar på mest
Dag 11 - Hur jag sminkar mig
Dag 12 - Hur många bloggar jag har haft
Dag 13 - Någon jag saknar
Dag 14 - När jag föddes
Dag 15 - Vilken klass jag går i
Dag 16 - En bild från förra året
Dag 17 - En bild på en plats jag har varit på
Dag 18 - En gammal bild på mig
Dag 19 - En bild på mina vänner
Dag 20 - En bild på kläderna jag har just nu
Dag 21 - 5 saker jag gör varje dag
Dag 22 - En låt som gör mig glad
Dag 23 - En bild på mig som jag inte har tagit själv
Dag 24 - Det här vill jag bli när jag blir stor
Dag 25 - Mitt favoritgodis
Dag 26 - Min favoritresa
Dag 27 - Mina favoritskor
Dag 28 - Min dag i detalj
Dag 29 - Den nyaste bilden på mig själv
Dag 30 - Hur har den här månaden varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0