2012, året vi alla kommer minnas

Shit. Jag kan inte fatta att jag snart tar studenten.. Jag längtar, men ändå inte. Jag vill att tiden ska gå sakta så man kan längta, leva & bara ha kul fram tills dess. Men ja, tiden då man praktiserar i 7 veckor kommer nog att gå SKITSAKTA ändå så haha. Tänk, efter studenten är man arbetslös! (förmodligen).. då börjar allvaret. Gå till arbetsförmedlingen jämt, söka massa jobb.. är så sjukt rädd för att bli arbetslös länge så att man kommer sluta upp i en fattig lägenhet och bara ligga där och käka skorpor HAHA nej men ni fattar..

Har iallafall möjligtvis ett sommarjobb på g iallafall, är kanske 80% chans att jag får det! Så hoppas. Imorgon börjar skolan igen också, faktiskt rätt taggad att få till rutinerna igen nu när jag vänt helt på dygnet. Lägger mig klockan tre på morgonen, somnar kanske runt fyra och vaknar alltid efter tolv.. suck. Har iallafall varit ett riktigt skönt jullov trots att jag inte gjort så mycket. Men nu ska jag sluta babbla så ska ni få bläddra vidare, hej! ♥


Tänk att jag blir 20 i år.. sjukt. Känner mig som 15, haha.

Kommentarer
Postat av: Ika

Åh, va fin hårfärg! :)



Försök ta vara på tiden så gott det går! För tiden går verkligen fortare än vad man tror, man går och längtar jättemycket och sen mitt i allt står man där, på studentdagen. Men studenten är ett så fantastiskt ögonblick, jag har nog aldrig varit så lycklig som jag var den dagen :)

2012-01-10 @ 15:15:24
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0