You can wear me like a vest, I'll be your lifeline

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har kommit på att jag har förändrats lite "bloggmässigt" eller vad man nu ska säga. Förut var jag en sån person som alltid ville skriva ALLT jag gjorde, från morgon till kväll. Jag ville skriva exakt vad jag skulle göra imorgon, vad jag såg fram emot och så vidare. Förstår inte poängen med det, vill man skryta eller vill man bara att alla ska veta vad man gör? Nja, håller allt faktiskt lite mer för mig själv nu mer än vad jag gjorde förut. Gillar faktiskt inte att synas/höras så mycket nu, till skillnad från förut. Men ser inget negativt med det, privatliv gillar vi alla. Eller har jag fel?

Har förövrigt haft en bra dag tillsammans med Hanna. Vi har handlat de sista julklapparna, shoppat lite, lunchat och pratat i massor. Handlade bland annat lösnaglar, en mysig kofta och en klänning till mig själv. Oh btw, har glömt att berätta detta.. men det blir plugg på Komvux i vår också! Ska gå bland annat Psykologi, Psykiatri, Medicin och Biologi. Kan vara bra att ha. Större utbud inför framtiden = bättre!

Gammal bild på Hanna och mig, från början av 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0