The lovely fall

Älskar hösten! Mörka, kalla kvällar med mildare och soliga dagar. Fina höstlöv i alla färger, alla TV-serier startar
igen. Jag fyller år, man kan sitta inne med tända ljus och bara mysa. Är en riktig mysperson av mig som älskar att mysa, älskar även filmer som utspelar sig på hösten. Och framförallt, HÖSTMODET! Kan man säga mer än kängor, skinnjackor, koftor och stickade tubhalsdukar? Tror det håller i sig än pga alla nyheter både Gina Tricot och H&M har. Blir nog en tripp på stan efter löning och köpa lite höstgrejer som skor, jacka och varma tröjor!

Blir även att köpa BUS, för andra gången i mitt liv. Första gången gillade jag det inte alls, men körde på Åhléns då. Tycker den stinker något otroligt, också blir man alldeles orange?! Finare med mindre effekt, ser mer naturligt ut och det sägs att L'Oreals bronzemousse är perfekt på det sättet. Luktar lite, mindre orange, och mindre fläckar! Dock är den lite dyrare men det skiter man väl i.


Kommentarer
Postat av: Ika

Åh höstkläder <333
och är bra att alla tv serier börjar :)

2012-08-23 @ 12:28:04
URL: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0