Skräckupplevelse & lyckorus under samma minut

Fick reda på nyss att jag kommer läsa Engelska B i höst, och kanske Matte B (är reservantagen). Den 20 augusti - dagen efter min sista arbetsdag börjar jag. Så nu ska jag fan klara detta, så jag kan börja studera på högskolan nästa höst! Är så lättad över att jag inte kommer bli arbetslös, utan åter igen studerande!
 
Dock fick jag syn på världens äckligaste husspindel i ett hörn. Tur att mamma kom och tog bort den. Seriöst, den var verkligen hur stor och creepy som helst. Och min katt bara stirrade på mig som skrek som en galning. Förstår hon inte att hennes jobb här i huset är att käka upp alla äckliga kryp?
 

Kommentarer
Postat av: Ika

Åh va fint ditt hår är! :)

Svar: Tack så mycket, det är ditt också! :D
Sarah Norling

2012-08-15 @ 00:07:12
URL: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0