Nu är det slut på vampyr- eller solarielooken!

Igår inhandlade jag somsagt en lotion man får lite brunare effekt av, och en lite lyxigare BUS än t.ex. den som går att köpa på Åhléns. Provade att smörja in mig med Summer Glow igår efter duschen, märkte ingen effekt i början men sen syntes det faktiskt en liiiten skillnad. Huden blev iallafall jättemjuk och sen luktar den ju även underbart! Har inte testat BUS-moussen än men ska göra det i veckan tänkte jag. Jag rekommenderar iallafall Summer Glow än så länge! :D Orkade inte fota produkterna så det fick bli internetbilder.


L'Oreal Sublime Bronze Mousse, H&M ca 200kr.
Dove Summer Glow Lotion, H&M ca 70kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0