När du var vunnit, kom ihåg mig då

Lasse igår var helt genialisk! Vädret var okej, lite småregn ett tag bara och helt okej temperatur. Lätt att jag ska gå på fler konserter efter denna, sjukt bra! Dock glömde jag leget till öltältet haha, men kom in ändå för pappa fick in mig pga vakten var snäll! Skulle sen på toa, och när jag kom tillbaka stod det en annan vakt där som vägrade släppa in mig! Blev ganska sur, och ännu värre blev jag när han släppte ut en tjej som hade fullt med dricka i famnen.. Så när vakten tittade åt andra hållet sprang jag in det fortaste jag kunde HAHA! Var iallafall till Bishop Arms efteråt med pappa & leffe och tog nån öl. Ligger just nu i sängen fortfarande och ska sega här hela dagen, för imorgon väntas första dagen på den allra sista arbetsveckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0