Min kropp

Längd: 165cm
Vikt: 59kg
BMI: 21,7 (normalvikt) enligt bmitest.se
Midjemått: 68cm
BH: 70C
Skostorlek: 37-38
Storlek på överdelar/klänningar: XS/S, 34-36
Storlek på underdelar/byxor: M/L, 38-40


Min kropp är naturligt kurvig med breda höfter, därför jag har lite större storlek på underdelar jämfört med överdelar. Från axlarna och ner mot midjan är jag ganska smal med normalstor byst. Från midjan och ner mot benen är jag somsagt lite större med breda höfter och har lite mer fett än vad jag har på resten av kroppen. Har putmage (vilket jag inte är så stolt över, men ska försöka få bort den!) och putrumpa, vilket jag är lite mer nöjd över. Händerna är små och fingrarna ganska smala & korta, medan fötterna är smala och normalstora.

Själv är jag ganska nöjd över allt förutom att jag vill ha mer muskler, ha bort putmagen och lite fett på låren. Men alla ska ändå kunna acceptera sin kropp som den är och så länge man mår bra på insidan, rör på sig lagom mycket och äter lagom så mår kroppen bra och man både blir & känner sig snyggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0