Jag skulle dö för dig


Var ner till stan efter skolan en snabbis och inhandlade lite nytt och saker jag behöver. Mina förra pilotisar har på något mystiskt sätt försvunnit så köpte ett par exakt likadana (haha) tur att de var billiga. Nya grå mjukisar, för de förra har jag spillt nagellack på. Massa svarta ankelstrumpor, för jag har nästan bara färgglada. Ny mysig snygg tröja, för att den var mysig - och ja, snygg! Nya leopardtrosor, för att jag älskar leopardunderkläder. Och en skitsnygg höst- och vinterjacka som är i fuskskinn med pälsluva. Köpte även en ny näsring, näsdiamant och present till pappsen. Nöjd! Nu saknas det bara nya höst- och vinterskor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0