H&M's dressingroom

Lekte lite med H&M's dressingroom, och skapade 3 looker som jag kommer satsa på i höst. Valde den mörkblonda hårfärgen för att jag ska försöka nå dit igen med, eller iallafall något liknande. Skapade en look för vardags, en för fest och en för hemmamys. Dessa tre stilar är verkligen JAG! Älskar svart, vitt, leopard & grått.
 


Vardagslooken: I höst kommer jag självklart köra på skinnjacka, som alla andra år. Tubhalsduk, svarta kilklackar och svarta byxor är också något jag kommer använda hösten ut. Hur snyggt och stilrent som helst!

Festlooken: Leopardskor, lockat hår & en enkel svart klänning passar alltid. Bekvämt, snyggt & enkelt!

Myslooken: Grå mjukisar och ett svart linne. Har det just nu på mig också, haha!
Det passar bra för idag har det varit en riktig mysdag för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0