Åter tillbaka vid skolbänken!

Då har jag jobbat min sista dag! Gårdagen gick dock segare än segast, och det kändes aldrig som om att man skulle få sluta, men det hände tillslut iallafall. Var då iväg och köpte en jeansjacka av en tjej för ynka 50 spänn, skitbra att handla begagnat! En 36a men när jag provade den satt den skittight, jag som till och med får på mig vissa 34or? Så klippte av armarna och gjorde en väst av den istället. Blev mycket snyggare och bekvämare!
 
På kvällen kom Linus och sov hos mig, och idag har jag varit på Komvux för första lektionstillfället + information i Aulan. Råkade skada handen lite för att när jag skulle resa på den (under bänken) så slog jag i den rejält & har skitont i den nu. Kan knappt röra på den? Måste kommit åt en nerv eller något. Har iallafall även vart till affären och köpt en B&J's så ska kika på BB och smaska på det nu!
 

Kommentarer
Postat av: Ika

Åh den där är ju as god! :)

Svar: Ja den var verkligen det, speciellt med kolasåsen i mitten, muuums!
Sarah Norling

2012-08-21 @ 11:18:13
URL: http://emelieeriika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0