Speaking words of wisdom, let it be

Vet ni vad jag kom hem med för ett tag sen? NYA KLÄDER! Vet att jag fick en massa fina kläder av sis förra veckan, men behövde verkligen shoppa. Har inte shoppat sen före nyår, så det var verkligen på tiden! Kände av i mina fötter & ben att jag inte var van, haha. Men ack så bra jag mår nu, shopping = TERAPI! ♥

Var självklart med Linda. Mötte henne klockan ett. Vi shoppade, käkade glass, shoppade lite mer, käkade toast, shoppade ännu mer, gymmade, var på systemet & till sist tog en smoothie på Naked Juice Bar. Underbar dag! Imorgon har man praktik 8-15 sen 4 dagars ledighet, ännu mer underbaaaart!


Kände mig riktigt rockig idag, haha! Allt i svart&vitt&grått och kommer från H&M. Fint dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0