I'm on fire

Kom hem från Linus igår kväll, och precis innan jag skulle åka därifrån kom jag på att jag hade tappat bort (eller blivit bestulen) mitt headset till iPhonen. Snacka om att jag verkligen flippade ur! Att lyssna på musik när jag är ute är ett MÅSTE för mig, även om jag bara ska ut med hunden snabbt eller gå till affären. Men när jag kom hem kom jag på att man kunde använda sig utav mina gamla sony ericsson-lurar. De passade nämnligen galant, bra ljud var det med! Kollade sen bara på Big Brother, därefter somnade jag.

Praktiken idag har gått bra iallafall, haft två föreställningar vilket innebar mycket göra. Tiden för tatueringen blev lite ändrad idag med, den ska nämnligen göras redan på SÖNDAG(!) jisses, börjar pirra nu! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0