I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år

Nu har Linus åkt hem, och jag har kommit in från en 40 minuters PW. Härligt! Vet inte vad jag ska göra resten av dagen, kanske blir att övningsköra om pappa ringer. Det återstår att se! Gårdagen var mysig iallafall, jag & Linus åt jordgubbar med grädde och kollade på Big Brother + Amusement. Denna vecka har alla lov, utom JAG som har praktik. Kul! Men det gör inte så mycket eftersom att när jag är hos mamma tar det 5 minuter att gå till skillnad från när jag är hos pappa, då tar det 25 min att gå. Haha! :)



Om inte jag var feg, om inte du var den som hade rätt
Hade väl du aldrig kunnat genomskåda allt som skett
Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt

Förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0