20 sanningar

1. Jag har en enorm beslutsångest när det gäller mitt hår. Vill ha färgen jag har, men ändå inte. Vill vara rödhårig, men ändå inte. Vill ha svart underhår, men ändå inte. Får se vad det blir!

2. Jag skriver aldrig först till någon, det är alltid den andra som börjar skriva. Jag känner mig jättedryg om jag börjar skriva, så jag sitter alltid och väntar på att någon jag vill skriva med ska börja skriva med mig. Men vill/måste jag verkligen prata med någon så skriver jag först.

3. Jag har svårt för att visa känslor bland folk, håller allt oftast inne.

4. Jag är livrädd för att bli drabbad av en demon.

5. Jag kan sitta & lyssna på en bra låt om och om igen i flera timmar.

6. Jag tror på karma.

7. Jag har haft 10 mobiler i mitt liv. En Nokia 3310, en Ericsson nånting, en Samsung x640, en Sony Ericsson Z530i, Sony Ericsson K610i, en Sony Ericsson G502, en Sony Ericsson K800, en Sony Ericsson W595, en Sony Ericsson K800i och slutligen en iPhone 4. Ganska många Sony Ericsson, ellerhur?

8. Att syssla med media & underhållning (foton, filmer, musik) är det bästa jag vet.

9. Den bästa känslan som finns är lycka & rysningar av välbehag.

10. Jag ser fram emot studenten nu, eftersom att nu vet jag vad jag vill.

11. Jag HATAR att få Godkänt. Väl godkänt är helt okej. Mycket väl godkänt är BRA!

12. Om 6 dagar så har jag & Linus varit tillsammans i två år. ♥

13. Jag är väldigt sällan arg. Är mest glad, eller ledsen.

14. Jag är beroende av WordFeud & powerking, haha.

15. Jag HATAR när folk hostar 'äckligt' alltså länge & har en massa segt slem i halsen. Får alltid för mig då att bakterierna bara sprutar ut och man blir sjuk direkt.. har faktiskt blivit jättesjuk de enda två gångerna det hänt att någon har hostat 'äckligt' precis bredvid mig.

16. Jag stör mig som fan på människor som är negativa & bara klagar. En person lärde mig att när man blir sur över något, ska man alltid ska tänka positivt, vilket jag nästan alltid gör.

17. Jag älskar zombieserier & filmer, så mysigt!

18. Jag har tre drömjobb = musiker, skådespelerska & regissör och ett yrkesmål = polis.

19. Jag är inte det minsta känslig. Kan sitta & prata om äckliga saker vid matbordet och ändå behålla matlusten, och jag älskar att glo på äckliga och konstiga klipp på existenz. Inte själv dårå, såklart. Har min minst lika skumma pojkvän som sällskap ;]

20. Jag är lycklig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0