Julshowen!!

Nu har vi jullov, äntligen! Känns lite konstigt att vara ledig, eftersom att vi har så sjukt mycket att göra i skolan hela tiden. Men man vänjer sig väl, haha! Vaknade fem imorse, illamående och spyfärdig. Så nervös som jag var imorse har jag aldrig varit förut i HELA mitt liv. När vi repeterade på morgonen gick allt åt skogen haha, så var rädd att allt annat också skulle gå åt helvete - men de gick ju faktiskt rätt bra! Mickarna var glappa och man gjorde fel nån gång, men det var det nog inte så många som tänkte på.

Nu är jag hemma och ska mysa med Linus som kom hit direkt efter första visningen, och ikväll ska vi ut och käka med Linda och Oskar. Bra start på lovet! Ha en fin dag alla! ♥


Linda, Malin, jag, Emma och Andrés

Kommentarer
Postat av: Sara (VÄRLDENS STÖRSTA TVD FAN!)

kommer det någon video från eran pjäs? :)

2011-12-24 @ 10:35:53
URL: http://faillove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0